قالیشویی بانو

ارزان ترین و بهترین قالیشویی تهران | قالیشویی بانو

قالیشویی بانو

ارزان ترین و بهترین قالیشویی تهران | قالیشویی بانو

نحوه شستشوی فرش در یک مرکز قالیشویی معتبر

مراکز قالیشویی زیادی در سطح شهرهای مختلف وجود دارند، اما در میان آن‌ها فقط تعدادی از مراکز قالیشویی معتبر هستند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد و فرش‌های خود را به آنها سپرد، چراکه در مراکز قالیشویی معتبر تمامی روند شست و شو طبق اصول درست انجام می‌شود، اما اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید آن است که چگونه یک مرکز قالیشویی خوب انتخاب کنیم؟

گام اول کارشناسی فرش

در قالیشویی‌های پیشرفته عموماً لاین شستشوی فرش‌های مختلف متفاوت از یکدیگر است. برای مثال فرش دستباف با یک روش و فرش‌های ماشینی با روش‌های مخصوص به خود شسته می‌شوند. پس اولین گام در مراکز قالیشویی معتبر مرحله کارشناسی فرش است.

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، این کار کاری تخصصی است و حتماً باید توسط متخصصین این حیطه انجام پذیرد. اگر در جهانشهر ساکن هستید، برای استفاده از خدمات مراکز قالیشویی در جهانشهر و انتخاب یک مرکز قالیشویی مطمئن بهتر است ابتدا کمی تحقیق کرده و سپس مرکزی معتبر را جهت استفاده از خدمات آن‌ها انتخاب کنید.

 

گام دوم غبارروبی فرش


بعد از کارشناسی فرش نوبت به غبارروبی فرش می‌رسد. در واقع گردگیری فرش درست مثل شستشوی سنتی که ابتدا فرش‌ها را کف حیاط‌های بزرگ پهن می‌کردند و یک نفر روی آن‌ها را جارو می‌کشید و سپس فرایند شستشو را آغاز می‌کردند، در قالیشویی‌های مدرن و پیشرفته امروز غبار روبی توسط دستگاه‌های گردگیر در این مراکز انجام می‌شود. دستگاه‌های پیشرفته غبارروبی مانع از پخش شدن ذرات گرد و غبار در هوا می‌شوند.

 

گام سوم تنظیمات دستگاه و شست و شو


در این مرحله اگر مرکز قالیشویی تمام اتوماتیک باشد، کافیست فقط برنامه شست و شو به دستگاه داده شود. در تنظیمات دستگاه می‌توان متد شست و شو را در حالت‌های مختلفی از جمله الیاف خیلی حساس، متوسط یا معمولی با دما و فشارهای متفاوتی قرار داد. تنظیمات درست دستگاه بسیار اهمیت دارد. در این مرحله باید توجه داشت که حتماً دمای آب متناسب با جنس الیاف فرش تنظیم شود.


گام چهارم خشک کردن قالی‌ها


مرحله خشک کردن قالی در مجموعه‌های مختلف متفاوت است. برای مثال در قالیشویی‌های مدرن مرحله خشک کردن فرش با  استفاده از نوعی دستگاه خشک کن انجام می‌شود، البته دستگاه‌های خشک کن در مراکز مختلف متفاوت است. به عبارتی همه‌ی قالیشویی‌ها از یک نوع دستگاه خشک کن استفاده نمی‌کنند. در ادامه شما را با دو نوع خشک کن در مراکز قالیشویی آشنا خواهیم کرد.

 

خشک کن لوله‌ای


اگر قالیشویی مورد منتخب شما از چنین خشک کنی استفاده کند، قطعاً فرش‌هایتان را بدون وجود چروک و یا پارگی یا ترکیب و تغییر رنگ فرش تحویل خواهید گرفت.

 

خشک کن دیگی


اگر قالیشویی مورد نظر شما از دستگاه خشک کن دیگی استفاده کند، احتمال پارگی و چروک روی فرش وجود دارد. این دستگاه‌ها معمولاً نیمه اتوماتیک و دستی هستند و همچنین قدرت و سرعت آبگیری آنان نسبت به نوع لوله‌ای بسیار پایین‌تر است.

بهترین قالیشویی های تهران برای خانه تکانی

از بهترین قالیشویی های تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قالیشویی بانو

قالیشویی بانو یکی از معتبرترین مراکز شستشوی فرش در پایتخت بوده و نشانه اصلی برای اثبات این حرف، وجود شعب مختلف در سراسر شهر تهران است. بانو دارای شعب متعدد در کلیه مناطق شمال، مرکز، جنوب، غرب و شرق تهران بوده و می تواند سریع ترین خدمات دهی را به شما عرضه کند.

فرقی نمی کند که به صورت تلفنی و یا آنلاین نوبت گرفته باشید، در تاریخ مشخص شده تیم حمل و نقل قالیشویی بانو به سرعت جنس مورد نظر را گرفته و در زمان توافق شده آن را برای شما بر می گردانند. یکی دیگر از برتری های این مجموعه، کیفیت بالای کار و تجربه نیروی متخصص در شستشوی انواع فرش است. به دلیل حساسیت بالا در تمیز کردن منسوجات و مبلمان، تنها برترین نیروی خدماتی برای این سمت انتخاب شده و مطمئن خواهید بود که اجناس شما در دستان افراد قابل اعتمادی قرار دارد.

حتی در صورتی که نیاز به شستشوی فرش یا مبلمان در خانه داشته باشید، تیمی مجهز به بهترین دستگاه های روز دنیا به محل شما اعزام شده و در کمترین زمان اقدام به تمیز کردن فرش مورد نظر می کنند. حتی لازم نیست نگران کیفیت شستشو باشید، زیرا تمام دستگاه های اتوماسیون شستشوی فرش به روز بوده و تنها در مواد شوینده باکیفیت و مواد خارجی برای تمیز کردن وسایل شما استفاده خواهد شد.

خدمات برتر قالیشویی بانو

  • شستشوی تمام فرش های دستبافت و ایرانی با بالاترین کیفیت ممکن
  • شستشوی مبلمان منزل و اداری در قالیشویی یا در محل
  • شستشوی موکت های چسبیده در محل با بهترین دستگاه ها
  • شستشوی پرده های خانه، ادارات و مدارس
  • ثبت سفارش رزرو به صورت تلفنی و آنلاین
  • پاسخگویی و مشاوره تلفنی در خصوص شستشوی فرش و...

قالیشویی ادیب

این قالیشویی یکی از قدیمی ترین قالیشویی هایی است که در ایران مشغول به کار بوده و با کمک تجهیزات و تکنولوژی روز توانسته سابقه درخشانی از خود در ذهن مشتریان بسازد. در صورتی که ساکن تهران، البرز یا تبریز هستید، می توانید به سادگی سفارشات خود را به قالیشویی ادیب سپرده و خیالتان از بابت کیفیت نهایی راحت باشد. این مجموعه علاوه بر شستشوی فرش و موکت، رزرو شستن انواع مبل، پرده یا تشک خوشخواب را نیز قبول می کند.

قالیشویی نوین

قطعا یکی از مهم ترین دلایل انتخاب و اعتماد به یک قالیشویی، اطمینان از وجود نیروی کار ماهر است که می توانند هر نوع کثیفی را پاک کرده و در کار خود دقت کافی به خرج می دهند. قالیشویی نوین وسواس خاصی روی انتخاب کارگران خود داشته و می توان دید که تمام افراد به شکلی منظم گلچین شده اند. از ترکیب چنین تیم خوبی با ماشین آلات صنعتی شستشوی فرش، می توان نتیجه گرفت که این مجموعه سطح بالایی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

قالیشویی چهارفصل

در بسیاری از موارد ممکن است که بخواهید در کنار شستشوی فرش خود، قسمت های آسیب دیده را رفو کرده و دوباره همانند روز اول از دیدن آن لذت ببرید. قالیشویی چهارفصل در این خصوص بسیار تخصصی عمل کرده و با دعوت از متخصصان حوزه فرش و جذب نیروی ماهر، تمام عملیات های رفوگری، ترمیم، مرمت و رنگ بری را انجام می دهد. اگر از فرش های ابریشمی یا گل ابریشم استفاده می کنید، این مرکز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

قالیشویی ایرانیان

در این قالیشویی خدمات برتر به مشتریان حرف اول را زده و تمام برنامه ها به شکلی تنظیم می شوند تا بتوانید به خوبی به این مجموعه اعتماد کنید. بهترین مواد شیمیایی شستشوی فرش به قالیشویی ایرانیان آمده و در نتیجه تمامی مبلمان، موکت و فرش های شسته در این مرکز، به شکل عجیبی تمیزتر از حالت عادی هستند. صداقت در معامله، فعالیت چند دهه کار در این صنعت و همینطور شهرت بالای مرکز ایرانیان، آن را به انتخابی فوق العاده تبدیل کرده است.

قالیشویی همشهری

این مرکز سعی داشته تا الگو قرار دادن طهارت اسلامی، تمام فرش و موکت ها را با آب کر شسته و در نتیجه خیال مومنین تهرانی را از بابت نجاسات راحت کند. در صورتی که می خواهید وسایل شما به شکلی درست و مناسب تمیز شوند و ابهامی در خصوص نجاست آن ها باقی نماند، بهتر است به مرکز قالیشویی همشهری مراجعه کنید. همچنین اگر دچار مشکلی در خانه بوده و نمی توانید مشکل نجاست را در لحظه برطرف کنید، این مرکز تیمی کامل از افراد را برای کمک ارسال کرده و عملیات شستشوی موکت، فرش، مبل یا تشک تخت را در محل انجام می دهند.